27 Şubat 2013 Çarşamba

balık etli teyzemle seks hikayem

Merhaba bu olay 2006 yaz aylarında oldu.Teyzem 38 yaşında hafif balık etli yaşına göre güzel tek başına yaşayan ve hiç evlenmemiş ancak bayandır. Evine kalmaya cok nadir giderim. Gittiğim zamanda bunca yıl evlenmemiş olması beni azdırabilecek yeterli hisleri canlandırıyordu. Bigün bilgisayarı arızalanmış ve beni çağardı akşamada kalırsın dedi. oturdugu yer bizim evden baya bi uzak oldugundan dolayı gittinmi kalmak gerekir. Evine giderken hep fantaziler kurdum. Kapıyı açtı ve havanın sıcak olmasından dolayı üstündebeyaz bady altındada beyaz uzun tayt vardı. Her yakaladıgım anda bakıp adeta fantazilerimi canlandırıyordum. PC deki sorunu çözdüm akşam 11 gibiydi televizyon izliyorduk konuşuyorduk baya bi sıcak olmuştu ortam . bana sort veriyim giy dedi . bende boxer var zaten gerek yok dedim teyzeme. ozaman cıkart kotunu rahat ol dedi. Bende öyle yaptım ve benimki elan belli olmamasına ramen içeri girer girmez hemen benim alete baktı. neyse yanyana oturduk magazin programları vardı onları izliyorduk. yurddışından getirdiği şampanyalardan açtı başladık içmeye. pek sevmem ama ortama ayak uydurmak lazım .baya bi içtim bi sıcaklık ve azma durumum başlamıştı. konuşurken hep teyzemi süzüyordum. giydigim boxer biraz dardı şort gibi değil yani. yavaz yavaş hareketleniyordu. bende gizlemiyordum ama kendimi frenliyordum çünkü az gözükmesi merak uyandırır dimi. belli oluyordu yana dogru kıvrılmıştı. Teyzem kız konuları filan acıyordu ve bende sorhoş olmadığım halde biraz baygın konuşup açık açık bazı şeyler söylüyordum. Neysse uykumuz geldi teyzem odasına gitti bende salonda yaıyorum tek oda var cünkü. yattıktan yarım saat sonra sessizcce odasına girdim kapı acıktı üstünde aynı şeyler vardı öylece yatmıştı. yatagın yanına kadar geldim cok sessizdi ortam ve dikkatli olmam gerekirdi. ben yarı kalkık aletimi elime aldım başladım oynamaya tam sertleştigi zaman tükürükledim okşamaya başladım tabi ses cıkmaya başladı sonra yavaş yavaş yapmaya başladım. bundan sonra zevke gelmeye başlamıştım. tam bu sırada teyzem birden bana döndü ve herşeyimle beni gördü ben öylece kaldım. baktı sonra gel biraz yanıma dedi. tabi benimki hemen inme pozisyonuna geçti. boxerı tekrar çektim yukarı ve korku içinde oturdum yanına. ve bana bak şimdi senin tahrik oldugunu anladım senin bu hareketini bekliyordum dedi. biraz elan konuştu ve bak bunlar aramızda kalacak ve 1 kere olcak en azından bana karşı ileride utanma duygun kalkacak dedi . belkide ancak doğru düşünceydi. şimdilerde anlıyorum gerçekten öyle olluyor. neyse tamam dedim ben ve donumu cıkardım yanına yattım önce eliylen okşamaya başladı biraz korktugumdan olsagerek kalkmıyordu sonra ağzına almaya başlayınca hareket hızlandı ve kalkmaya başladı. cok güzel emiyordu. 2 dakka olmadı boşalıcam dedim hemen yan çevirdi beni ve yatagın kenarına carsafa boşalttı. harika ancak duyguydu boşalırkenki fışkırma anındaki damarlarımı hiç bukadar net görmemiştim. elan sonra devam etti yalamaya ama ben bişey yapamıyordum . öpmeye kalkıştım amını okşamaya çalıştım ama yok izin vermedi. elan üstündekileri cıkarttı altında tangası vardı üstünde body duruyordu. yattı bacaklarını açtı bende yavaşca girmek için yöneldim tangasını yana sıyırdı elini amının üstüne koyuyordu benim görmemem için onada kabuldum zaten önemli değildi yani. yavaş yavaş girmeye başladım gerçekten belkide ilk ben yapıyordum pek anlamam ama zor girmesi ve uzun sürede alışmasından anlaşılıyordu. ilk postanın üstüne hemen girince baya bi sürdü gitgel yaptıkça amı sulanıyor cok kolay ve zekli git geller yapıyordum. 10 dakka sürdü teyzem 3 kez orgazm oldu bende boşalmaya yakın amında cıkıp tekrar teyzeme çektirerek çerşefın üzrine boşaldım. ve hiç inmemişti aynen devam ettim teyzem tamam bu kadar hadi git dedi ama ben birazda zorla tekrar soktum karşı komadı devam ettim yaklaşık yarım saat olmuştur gitgeller ve sonunda tam boşalırken cıkarttım az döl geldi ama göbegine boşaldım tamam dedi bundan sonra yeter. zaten bendede hal kalmamıştı çünkü hep hareketler ben yaptıgım için ben yorulmuştum. sabah oldu yemekten sonra duş aldım ve eve geldim o günden sonra hiç konuşmadık.

2 yorum:

  1. EŞİNİ PAYLAŞACAKLAR EŞİNİ BAŞKA ERKEKLERİN ALTINDA GÖRMEKTEN ZEVK ALANLAR, AZGIN DOYUMSUZ KOCALARINI ALDATMAK İSTEYEN KADINLAR VE DUL, BEKAR İSTERİK OLGUN KADINLARI BEKLİYORUM
    0 536 703 5362
    numaram devamlı açık arayın müsaitsem mutlaka cevap veririm
    LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN
    13 yıldır evli çiftlerle dul bayanlarla ve tek kadınlarla birlikteliğim vardır gizlilik ve hijyen prensibimdir ilgilenenlere

    YanıtlaSil
  2. Ben murat mersinden bayan kuaforuyum yas 24
    mersinli bayanlardan arama ve mesaj bekliyorum
    yanlız bayanlar cagrıya cevap yok 05064942008

    YanıtlaSil